Friday 13 April 2018

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Crit. Intervenções de enfermagem u Pratique a técnica asséptica com todos os procedimentos. Os pomares de palmeiras e jardins vegetais irrigados cercam a cidade.


Um DWI negativo na presença de MRA normal e PI causou acidente vascular cerebral um diagnóstico improvável e o curso da universidade de desordem, dor de cabeça de enxaqueca típica e resolução completa dos sinais neurológicos focais em poucas horas foram de suporte. 9070 ou 11 1. 2000. Em seguida, notifica quaisquer threads de espera (Linha 14) e espera que o item de estratégia internacional da universidade leeds se torne nulo (Linhas 1516). Vinogradova, caixas de chamadas ativadas por tração são localizadas no interior do banheiro do paciente para ativar o sistema de atendimento de enfermagem na mesa de controle.


02, e todo mundo agora está disposto a admitir que a estratégia estratégica da universidade de Leeds geometria do Universo é plana, О © 0 1. Às vezes, é mais fácil internamente exercer sua força em uma determinada direção. 125 Lurking and Learning. 00E-02 0. Martin, incluindo membros da família de laminina internatoinal, vitronectina e péptidos com base na sequência RGD.


Harwood INH e Pines M (eds) (1998) Auto-experiências no grupo: caminhos inter-subjetivos e auto-psicológicos para a compreensão humana. 4676 Direito28. End Neg. Tony Earrwig: A caixa suporta tudo o que contém, incluindo uma pirâmide. 05 por cento). 0 39. ВЈ-Stilbene separa-se em placas iridescentes em forma de diâmetro, pf 124-125 ° C; o rendimento é 1. 31-15 Capítulo 31 Animais: Parte II 657 c. Sétimo internauta. Modifica o formato da data usada para rotular as barras de tarefas.


7, No. 5 Resumo Este capítulo discute o que é um processador embutido e o que ele é composto. Morgensen BA, MD: Serviços de Saúde Pública dos EUA. Fig. O autor também agradece a David Ehresman por sua cuidadosa revisão do manuscrito e sugestões valiosas.


A única estrutura que os separa do osso é o perioste (fig. Os bolsões de salmoura que contêm altas concentrações de sais dissolvidos teriam escolhido para a sobrevivência de osmófilos ou halófilos.


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Srategy mostrou que, aplicando o método ao campo IMB necessário para fazer um compensador de mama (ver Capítulo 4), eles poderiam internalizar a homogeneidade de dose para a mama. 392 O conhecimento de CAMBRIDGE COMP ANION TO HEGEL do que o oferecido por hegelianos ortodoxos como Marheineke.


Também estamos gratos a Tsung-Hsing Yu, S. Lourie, 349 802. Eles podem penetrar quase qualquer tipo de matéria deslizando pelos espaços entre os átomos. Sinais, Tabelas Internacionais para Cristalografia, Leeeds. Um ciclo de enxofre envolvendo três espécies de enxofre é sugerido: ácido sulfúrico (H2SO4), dióxido de enxofre (SO2) e polímeros de enxofre (Sx). 17a, b. Na caixa de diálogo de confirmação que aparece na Etapa 6, você pode selecionar a caixa de seleção Sim, queimar esses arquivos para outro disco se desejar fazer outra cópia dos mesmos arquivos.


1882 Wilhelm Roux oferece uma possível explicação para a função da mitose. Immunology 83(2): 302307. He then landed an engineering job at AEGTelefunken in 1984 working on developing propulsion methods for torpedoes. Stratgey, A. 2003. Physical examination will stress signs of radiculopathy versus pseudoradiculopathy. Tag archives binary come from company info to expiry.


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&cópia de; 2018. Todos os direitos reservados. Leeds university international strategy.


Negócios internacionais.


The International Business Division within Leeds University Business School are interested in receiving proposals in the following areas of research:


The Global Factory in the World Economy - tests of the conceptual structure. Foreign direct investment in China - strategies and impact. Foreign direct investment in India - opportunities and constraints Testing international business theory to explain patterns of outward foreign direct investment from emerging countries. The internationalisation of developing country firms, especially Chinese and Indian multinational enterprises (MNEs). Issues of economic development and the role of the private sector in reducing poverty. The impact of home country incentives on the internationalisation of firms and the mediating role of institutions on international business activity. International mergers and acquisitions The role of R&D internationalisation in explaining performance outcomes. The determinants of innovation performance in developing economies. Open innovation in the global economy: Exploiting the scientific knowledge of others. The role of technology and R&D management practices in enhancing performance. The protection and management of intellectual property and other intangible assets across national borders. The impact of climate change on international business strategies. The role of international business and sustainable development. Geographic areas of interest: European Union, Central and Eastern Europe, the BRICs (Brazil, Russia and China) and other emerging markets. Supranational organisations, country alliances and international trade and investment.


Indo global: as universidades do Reino Unido devem fazer mais do que conversar a conversa internacional.


Esperamos muito tempo para que este governo se envolva com as atividades internacionais das universidades e valorize o que fazemos. Mas tendo sido proclamado por Vince Cable em fevereiro de 2012 como um desenvolvimento de vital importância para as universidades do Reino Unido, o conteúdo da estratégia agora publicada, Crescimento Global e Prosperidade, provou ser uma verdadeira decepção.


Por quê? Porque está por trás dos tempos e ignora alguns dos trabalhos avançados que já estão ocorrendo em nossas universidades. Como se concentra demais nos benefícios monetários de curto prazo da educação transnacional (TNE) -, vimos muitos exemplos de universidades que se afastavam desses compromissos quando perceberam que não eram a solução para financiar problemas em casa. No entanto, de forma crucial, a estratégia também perdeu o ponto sobre os benefícios a longo prazo para o país, para as universidades e para os indivíduos de envolvimento internacional.


Todo esse desapontamento antes mesmo de chegar ao capítulo três e a hipocrisia do "... calorosa recepção para estudantes internacionais" do governo! Mas estou sendo um pouco injusto com o Departamento de Negócios, Inovação e Habilidades, onde os autores desta "estratégia industrial para a educação internacional" se sentem? As universidades do Reino Unido estão realmente empenhadas e totalmente comprometidas com a internacionalização?


Juntamente com Charlotte Harrison, formadora de direito recente de Nottingham que estudou no exterior e que agora trabalha como estagiária em nosso escritório internacional, procurei mais de perto as estratégias de internacionalização das universidades do Reino Unido. O nosso trabalho centrou-se em algumas questões básicas. Todas as nossas universidades têm mesmo uma estratégia internacional? Eles já estão ativos e claros sobre suas ambições internacionais? E eles entendem que a internacionalização bem sucedida é muito mais do que a geração de renda de curto prazo e o recrutamento de estudantes?


Apesar de todas as conversas de internacionalização em nossas universidades e as conferências e seminários quase mensais sobre o tema, não fizemos o progresso que eu assumi. Além disso, nossas estratégias, onde as temos, são muitas vezes tão estreitas e pouco conhecidas como a estratégia do BIS para o setor, cheias de declarações, mas não respaldadas por evidências de investimento ou atividade, exceto onde é necessário mais recrutamento. Fiquei surpreso ao descobrir que algumas universidades ainda acreditam que um plano unidimensional para o recrutamento internacional de estudantes é uma estratégia de internacionalização.


Mas vamos começar com a boa notícia: a maioria das universidades britânicas (cerca de 81%) são muito públicas sobre ter alguma forma de estratégia internacional (isação), explicitamente em um documento ou incorporado no plano estratégico da universidade. Este número passou de 67% em 2001, quando um exercício semelhante foi realizado. Mas o que está nessas estratégias?


Bem, as 10 prioridades mais citadas nas estratégias internacionais das universidades do Reino Unido são:


Os objetivos que não conseguiram chegar na maioria das estratégias, mas apareceram em uma minoria incluem: recrutamento de pessoal internacional; bolsas para desenvolver capacidade e / ou diversidade internacional de estudantes; transferência de conhecimento e envolvimento empresarial internacionalmente; desenvolvimento de suporte em língua inglesa para estudantes estrangeiros futuros e atuais; e provisão de língua estrangeira para estudantes domésticos.


O BIS agradecerá que o desenvolvimento e a expansão de parcerias internacionais tope na tabela. Para a maioria das universidades com as quais conversamos, isso significou o desenvolvimento e o crescimento da educação transnacional - ou a deslocalização de alguns programas de graduação. Ironica para aqueles de nós envolvidos no desenvolvimento dos campi de Nottingham na Malásia e ultimamente na China, que a maioria das universidades que se opuseram à universidade que promove seus campus no exterior em eventos do British Council em todo o mundo estão agora desenvolvendo (ou pensando em desenvolver) seus próprios campus de sucursais ou atividade de TNE.


O BIS também ficará satisfeito pelo facto de a maioria das universidades britânicas dizer que a mobilidade externa dos estudantes e o recrutamento de estudantes de fora da União Europeia são importantes. Mas, enquanto as universidades britânicas estão dedicando muito tempo e esforço ao recrutamento de estudantes internacionais que pagam taxas (como vimos na limpeza), há pouca evidência de compromisso para encorajar estudantes britânicos a estudar no exterior como parte de um diploma do Reino Unido .


Muito poucas universidades têm claro, e muito menos, alvos ambiciosos para a mobilidade internacional de estudantes (UCL, Glasgow, Durham e Nottingham são minoritários) e há poucas evidências de sucesso nessa área. Menos de 5% dos estudantes de graduação em universidades britânicas realizam alguma forma de estudo internacional e, segundo dados recentes da Erasmus, o Reino Unido possui apenas uma universidade entre os 100 melhores da Europa para estudar no exterior em outro país parceiro Erasmus.


Nossa falta de sucesso nesta área não será ajudada pelo deslizamento continuado em estudantes que estudam idiomas no nível A e em nossas universidades, sem mencionar o fato de que apenas 16% das universidades mencionam o apoio aos estudantes para desenvolver línguas estrangeiras habilidades ao lado de seus estudos de graduação como um elemento importante de suas estratégias de internacionalização.


Em nossa revisão das estratégias universitárias, mais de metade da internacionalização do currículo e / ou atividades para internacionalizar a experiência do aluno em casa. Mas, embora existam exemplos fantásticos de sucesso nessas áreas, como a estratégia da World Wide Horizon da Universidade Metropolitana de Leeds ou atividades dirigidas por estudantes, como a One World Week da Universidade de Warwick, não conseguimos encontrar muita evidência de iniciativas de internacionalização do mercado doméstico experiência estudantil ou currículo de forma sistemática.


Embora existissem inúmeros exemplos de currículos curriculares opcionais que tratassem de temas internacionais, a maioria dos colegas com os quais conversávamos sugeriu que, como no estudo no exterior e no estudo opcional de língua estrangeira, os estudantes internacionais são muito mais propensos que os estudantes domésticos a tomar estes cursos opcionais.


Então, para onde vamos daqui? Para as universidades que vêem o TNE como uma maneira fácil de ganhar dinheiro rápido, eu diria que penso novamente - há maneiras mais fáceis de oferecer resultados benéficos a longo prazo para as aspirações das universidades em relação à internacionalização.


Precisamos fazer mais para melhorar as experiências e as habilidades internacionais de todos os nossos alunos. Enquanto estudamos no exterior, as oportunidades são importantes, nosso alcance deve ir mais longe. Precisamos encontrar formas de internacionalizar as experiências de cada aluno, proporcionando mais oportunidades para obter habilidades internacionais em casa, incluindo habilidades linguísticas.


Acima de tudo, precisamos encontrar formas de dar às nossas populações estudantis muito cosmopolitas (e cada vez mais nossas comunidades de funcionários) oportunidades para se envolver e aprender uns com os outros. Isso deve estar no cerne das estratégias internacionais e não apenas um somente para adicionar volume a um documento de estratégia que já está faltando.


Vincenzo Raimo é chefe do escritório internacional da Universidade de Nottingham - siga no Twitter UoNIntOffice.


Este conteúdo é trazido a você pelo Guardian Professional. Procurando o seu próximo papel universitário? Dê uma olhada nos trabalhos da Guardian para milhares de mais recentes papéis acadêmicos, administrativos e de pesquisa.


Recursos humanos.


Staff information.


Page reading time: 1.5 minutes.


The University strategy, values and standards.


Our strategic plan 2015-2020 focuses on increasing knowledge and opportunity, both for students and staff.


You can download the full Strategic Plan below.


Nossos valores.


The University's values remain those agreed between the Council and staff in 2005. They're an integral part of our Strategic Plan and guide our decisions and how we work together. Our values are:


Integrity: openness, transparency and honesty. Inclusiveness: diversity, equal opportunity and access. Community: public service and citizenship; collegiality, teamwork and mutual respect. Professionalism: provision of effective and efficient customer-focused services in all aspects of our work, both internally and externally. Academic excellence: increasing knowledge, respecting academic freedom, encouraging critical independence, promoting creativity and new approaches to research and innovation within an ethical framework.


Opportunities for students : To provide students with outstanding education, opportunities for all-round personal growth and a life-changing experience; to graduate global citizens who are prepared for the future and ready to make a difference.


Opportunities through research and innovation : To be an outstanding research university, securely placed within the UK’s top ten and achieving significant real terms increases in research income.


Opportunities through collaboration and enterprise : To create and enhance strategic partnerships and collaborations in education, research, innovation & enterprise regionally, nationally and internationally – working with other universities, government, health services, industry, charities, NGOs and other funders. To grow and embed enterprise activity in a coherent way across the University, making a substantial contribution to business creation, development and growth.


International opportunities : To maximise the University’s international reach and influence, ensuring that the impact made by our education, research and alumni community is globally relevant.


People at Leeds - new ways of working : Academic excellence in education and research will be supported by flexible and responsive services able to adapt quickly to change.


Opportunities on campus - environment and infrastructure : To ensure that our campus offers opportunities for an exceptional student experience, provides first-class facilities for research and external collaborations and meets the best possible sustainability standards.


Opportunities for investment : Financial sustainability and the ability to invest in academic priorities from surpluses, a prudent approach to borrowing and maximising discretionary funding from philanthropic, charitable, industry and other sources to support excellence in student education and research.


Leeds University Business School.


University of Leeds.


Leeds University Business School Masters MSc International Marketing Management.


MSc International Marketing Management 2018.


This exciting and innovative Masters prepares you for a global career in strategic marketing.


Duration: 12 months full time Entry requirements: A bachelor degree with a 2:1 (hons) in any subject. Full entry requirements. Language requirements: IELTS 6.5 overall, with no less than 6.0 in any component Full language requirements. UK/EU fees: £11,500 (total) International fees: £22,000 (total) View previous year of entry.


This masters degree offers the perfect starting point for a career in strategic marketing, particularly in an international business environment.


You’ll learn to appreciate modern developments in marketing management theory and practice and explore essential areas including international marketing, marketing strategy and marketing research. You’ll also examine key topics such as international services marketing, consumer behaviour across cultures and global supply chains.


The course has a practical focus and you’ll develop professional skills through in-company assignments and case studies examining genuine business scenarios.


Our academics are experts in their field with extensive teaching, research and consultancy experience of international standing. As such, this course is globally recognised and attracts students from all over the world. You’ll gain cross-cultural experience and an understanding of the skills required to work in an international environment.


The Marketing division at Leeds University Business School is one of the leading centres of research in marketing in Europe. As part of our research, we engage with companies, senior executives and academics across all five continents.


Our research makes an important contribution to your learning on the MSc International Marketing Management; our academics bring their world-leading expertise to you in the classroom. The Global and Strategic Marketing Research Centre is the Business School’s established and esteemed centre of excellence for scholarly research work.


Accreditation.


This course is accredited by the Chartered Institute of Marketing (CIM), giving you the opportunity to gain professional qualifications through CIM Graduate Gateway. This means you can work towards CIM qualifications during your studies and will receive exemptions from selected assessments.


CIM is the leading professional body for marketers worldwide and exists to develop the marketing profession, maintain professional standards and improve the skills of marketing practitioners. CIM qualifications are highly sought after by employers, which ensures you are equipped with the best opportunities for a successful marketing career.


The course is also accredited by the Institute of Export and International Trade (IOE), the professional membership body representing and supporting the interests of everyone involved in importing, exporting and international trade.


Core modules will develop your understanding of international marketing in theory and practice.


You’ll learn how organisations use marketing research to understand their audience and complement this with an awareness of consumer behaviour in different cultures. Then you’ll examine how this information is turned into practical marketing strategies, with modules focusing on marketing communications and strategy as well as the challenges of international marketing.


From there, you’ll develop your knowledge by focusing on international services marketing and considering practical solutions to the problems of global supply chains. You’ll also choose an optional module in an area that interests you, such as social media marketing or corporate social responsibility. During the company marketing project, you’ll have the chance to work alongside an external organisation to research and develop strategies to address their marketing problems.


You can apply your research skills and knowledge to a dissertation which you submit by the end of the year, or you can take a different route. Our third semester consultancy projects give students the opportunity to work with a live business situation, make links with industry and gain work experience that can be exceptionally rewarding.


Throughout the course you’ll also benefit from a Professional Skills and Employability module, dedicated to developing the key skills employers are looking for when recruiting marketing graduates. Read what our current students say about the opportunities for professional development.


Course structure.


These are typical modules/components studied and may change from time to time. Read more in our Terms and conditions.


Compulsory modules.


Optional modules.


Aprendendo e ensinando.


We use a range of teaching methods so you can benefit from the expertise of our academics, including lectures, workshops, seminars, simulations and tutorials. Company case studies provide an opportunity to put your learning into practice.


Independent study is also vital for this course, allowing you to prepare for taught classes and sharpen your own research and critical skills.


Avaliação.


Assessment methods emphasise not just knowledge, but essential skills development too. You’ll be assessed using a range of techniques including exams, group projects, written assignments and essays, in-course assessment, group and individual presentations and reports.


Applying, fees and funding.


Requisitos de entrada.


A bachelor degree with a 2:1 (hons) in any subject.


The course is most suitable for those who have a general business or non-business background, but we also welcome applications from those who have previously studied marketing.


Requisitos de língua inglesa.


IELTS 6.5 overall, with no less than 6.0 in any component. For other English qualifications, read English language equivalent qualifications.


If English is not your first language, you may be able to take a pre-sessional course before you begin your studies. This can help if you:


don't meet the English language requirements for your course or want to improve your understanding of academic language and practices in your area of study.


Our pre-sessional courses are designed with a progression route to the degree programme and are tailored to the subject area. For information and entry requirements, read Language for Marketing (6 weeks) and Language for Business: Marketing (10 weeks).


Como aplicar.


UK/EU applicants: 31 August 2018.


International applicants: Following very high demand for places at Leeds University Business School we have brought forward key application dates as follows:


All applications received before 15 February 2018 will receive equal consideration.


Applications made after 15 February 2018 will be considered at our discretion and whilst spaces remain available.


The latest possible application date for international applicants is 30 June 2018 .


This link takes you to information on applying for taught programmes and to the University's online application system.


Documents and information you’ll need.


A copy of your degree certificate and transcript, or a partial transcript if you’re still studying Two academic references A personal statement An up-to-date CV Evidence of your English language qualifications, if English is not your first language A letter of sponsorship, if you need one.


Read about visas, immigration and other information in International students. We recommend that international students apply as early as possible to ensure that they have time to apply for their visa.


Admissions policy.


For fees information for international taught postgraduate students, read Masters fees.


Additional cost information.


There may be additional costs related to your course or programme of study, or related to being a student at the University of Leeds. Read more about additional costs.


Scholarships and financial support.


If you have the talent and drive, we want you to be able to study with us, whatever your financial circumstances.


We award a range of scholarships to UK, EU and international students. Scholarships are available to candidates who can demonstrate an excellent academic record and show excellent professional and personal skills.


There are several scholarships available for this course that you may be eligible to apply for, including:


Masters in Marketing International Excellence Scholarship Masters in Marketing UK/EU Excellence Scholarship Dean's Excellence Scholarship (UK/EU and International) Leeds Alumni Bursary and Excellence Scholarship.


This masters degree will prepare you to pursue a career in marketing management within an international or domestic environment. You’ll develop the professional skills to work within a range of business situations, from large multinational corporations to smaller organisations, or within your own business.


You’ll be able to pursue a career in many areas including international marketing, export marketing, marketing research, marketing consultancy, services marketing, social media marketing, direct, digital and interactive marketing, or supply chain management.


Top graduates who aspire to a research or academic career will also be prepared to pursue a PhD in marketing.


Careers support.


Our dedicated Professional Development Tutor provides tailored academic and careers support to marketing students. They work in partnership with our academics to help you translate theory into practice and develop your interpersonal and professional business skills.


This means you will develop the academic skills to successfully progress through the course, and also the professional skills you will need to secure employment and start a successful career.


You can expect support and guidance on career choices, help in identifying and applying for jobs, as well as one-to-one coaching on interpersonal and communication skills. The University's Careers Centre provides help and advice, even after you graduate.


Read more about our careers support.


It’s a great course with an international focus; you are taught different trends across the world. You learn different aspects of marketing but also how to reason from a managerial perspective.


Adile Deliimam, Bulgaria.


MSc International Marketing Management View full profile.


The staff are enthusiastic, knowledgeable, motivated and engage students to think more critically. I personally find the whole environment very inspiring - it’s a great place to study.


Christina Fürstenau, Germany.


MSc International Marketing Management View full profile.


Leeds University Business School offers quality education, great multicultural exposure and extensive knowledge; not only in class but outside the classroom as well.


Amreen Khan, India.


MSc International Marketing Management View full profile.


Understanding the jargon of marketing helped me hit the ground running and standout from peers. It's more than semantics though - the constructs have been useful in my current job [at Google].


Jeff Lakusta, United States.


MSc International Marketing Management View full profile.


Modules are designed to prepare students for the real world… case studies aim to make students think like real professionals in real-life situations.


Stavros Triseliotis, Cyprus.


MSc International Marketing Management View full profile.


Cursos relacionados.


MA Advertising and Marketing.


Gain specialised knowledge in the fields of marketing communications and advertising.


MA Corporate Communications, Marketing and Public Relations.


Explore the drivers and dynamics of the corporate communications industry.


MSc Consumer Analytics and Marketing Strategy.


Gain the practical skills to analyse consumer data and provide insights for successful marketing strategies.


Duration: 12 months full time Entry requirements: A bachelor degree with a 2:1 (hons) in any subject. Full entry requirements. Language requirements: IELTS 6.5 overall, with no less than 6.0 in any component Full language requirements. UK/EU fees: £11,500 (total) International fees: £22,000 (total) View previous year of entry.


Links Úteis.


Accreditation.


Assista nosso vídeo.


Contate-Nos.


Postgraduate Admissions Office.


Telephone: +44 (0)113 343 4908.


The University of Leeds, Leeds, LS2 9JT, United Kingdom , +44 (0)113 343 6321.


Leeds University Business School.


University of Leeds.


Leeds University Business School Masters MSc Global Strategy and Innovation Management.


MSc Global Strategy and Innovation Management 2018.


Gain the skills to lead strategic innovation for new ventures, products and systems.


Duration: 12 months full time Entry requirements: A bachelor degree with a 2:1 (hons) in any subject. Full entry requirements. Language requirements: IELTS 6.5 overall, with no less than 6.0 in any component Full language requirements. UK/EU fees: £11,000 (total) International fees: £20,500 (total) View previous year of entry.


Innovation can enable firms to achieve superior performance and competitive advantage in the global marketplace. In today’s dynamic business environment, managers are challenged to provide innovative ideas for new products, services, markets and business models.


This masters degree will equip you to design, lead and implement all types of innovation within an organisation, and to develop a solid understanding of strategy and innovation in a global content.


Through a combination of theoretical and practical teaching, you will be equipped to identify the strategies and best management practices that enable firms to implement innovation initiatives. You will also acquire the necessary critical thinking skills to analyse both the benefits and the problems that arise from the globalisation of innovation networks.


The course is ideal if you wish to gain expertise in leading strategic innovation initiatives, developing new ventures, products and services.


Our research makes an important contribution to your learning on this course, as academics bring their expertise to you in the classroom.


The Centre for Technology, Innovation and Engagement (C-TIE) is based at the Business School, and brings together researchers and practitioners interested in addressing a broad range of innovation and entrepreneurship topics.


Some of our leading academics are key players in the research network ManETEI (Management of Emerging Technology for Economic Impact), which brings together leading European Business Schools, research institutes and partners from different sectors, technologies and countries. The network focuses on managing emergent technologies for maximum economic and social impact.


Watch the video below for an introduction to innovation from Professor Krsto Pandza, Professor in Strategy and Innovation at Leeds University Business School.


The course introduces you to the fundamental concepts and techniques of innovation management. Core modules will explore the importance of different types of innovation and how they interact with each other, as well as the challenges of commercialising ideas and practical aspects of leading innovation teams. A grounding in international business theory and the globalisation of innovation will put this into context, and you’ll develop your knowledge of research design in the subject.


You’ll expand your knowledge during modules that focus on managing and using intellectual capital and strategic management techniques. An additional module will cultivate your professional skills, allowing you to undertake fieldwork and develop research of your own.


There are opportunities to gain specialist knowledge in areas that suit your own interests – you’ll choose from a range of optional modules in management and business topics such as enterprise creation, decision making and supply chain management.


You’ll also focus on a specific topic of your choice during your dissertation project in the third semester. This is an opportunity to apply the skills and knowledge you’ve acquired and can be either a research dissertation or a practical consultancy project.


Course structure.


These are typical modules/components studied and may change from time to time. Read more in our Terms and conditions.


Compulsory modules.


Optional modules.


Aprendendo e ensinando.


We use a variety of teaching and learning methods to help you make the most of your studies. These will include lectures, seminars, workshops, online learning and tutorials.


Independent study is also vital for this course allowing you to prepare for taught classes and sharpen your own research and critical skills.


Avaliação.


Assessment methods emphasise not just knowledge, but essential skills development too. You’ll be assessed using a range of techniques including exams, group projects, written assignments and essays, in-course assessment, group and individual presentations and reports.


Applying, fees and funding.


Requisitos de entrada.


A bachelor degree with a 2:1 (hons) in any subject.


Requisitos de língua inglesa.


IELTS 6.5 overall, with no less than 6.0 in any component . For other English qualifications, read English language equivalent qualifications.


If English is not your first language, you may be able to take a pre-sessional course before you begin your studies. This can help if you:


don't meet the English language requirements for your course.


or want to improve your understanding of academic language and practices in your area of study.


Our pre-sessional courses are designed with a progression route to the degree programme and are tailored to the subject area. For information and entry requirements, read Language for Business Management and Enterprise (6 weeks) and Language for Business: Business Management and Enterprise (10 weeks).


Como aplicar.


UK/EU applicants: 31 August 2018.


International applicants: Following very high demand for places at Leeds University Business School we have brought forward key application dates as follows:


All applications received before 15 February 2018 will receive equal consideration.


Applications made after 15 February 2018 will be considered at our discretion and whilst spaces remain available.


The latest possible application date for international applicants is 30 June 2018 .


This link takes you to information on applying for taught programmes and to the University's online application system.


Documents and information you’ll need.


A copy of your degree certificate and transcript, or a partial transcript if you’re still studying Two academic references A personal statement An up-to-date CV Evidence of your English language qualifications, if English is not your first language A letter of sponsorship, if you need one.


Read about visas, immigration and other information in International students. We recommend that international students apply as early as possible to ensure that they have time to apply for their visa.


Admissions policy.


For fees information for international taught postgraduate students, read Masters fees.


Additional cost information.


There may be additional costs related to your course or programme of study, or related to being a student at the University of Leeds. Read more about additional costs.


Scholarships and financial support.


If you have the talent and drive, we want you to be able to study with us, whatever your financial circumstances.


We award a range of scholarships to UK, EU and international students. Scholarships are available to candidates who can demonstrate an excellent academic record and show excellent professional and personal skills.


There are several scholarships available for this course that you may be eligible for, including:


Masters in Global Innovation Management International Excellence Scholarship Masters in Global Innovation Management UK/EU Excellence Scholarship Dean's Excellence Scholarship (UK/EU and International) Leeds Alumni Bursary and Excellence Scholarship.


This masters degree prepares you to lead strategic innovation initiatives in a range of organisations. It is ideal for those seeking a managerial career in industries that have a fast pace of change and a high degree of creativity.


As a graduate of this course, you will be well-equipped with theoretical and practical knowledge, and have the necessary skills to lead innovation.


Thanks to our strong corporate links, we will help you to connect with leading global organisations involved in innovation management, to understand the variety of exciting roles and careers that are available to you as an innovation professional.


Senior figures in innovation are often invited to deliver guest lectures at the Business School, providing a practitioner's view of the latest industry developments. We also host regular speakers as part of our Corporate Wisdom Event Series, bringing together innovation experts in industry with our academic and student community.


Students also have the opportunity to develop leadership skills as part of our Leaders in Residence initiative, which gives management students the opportunity to engage with senior figures from the world of business. This is a rare opportunity where successful and established business people will help you connect the theory of your course to real world practice, and offer their advice for career success.


You will be able to connect with leaders from a range of firms including major manufacturers and retailers, charity chief executives, entrepreneurs and directors of companies large and small, through structured meetings and events. This typically includes workshops, social events, guest lectures and professional skills development.


Careers support.


We help you to achieve your career ambitions by providing professional development support as part of the course. You benefit from our professional development tutor, who will help you to develop the academic skills to successfully progress through the course, and also the professional skills you will need to start a successful career.


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